Petak, Maj 18, 2012

Doručak - ključna komponenta uravnotežene prehrane

Zanimljivosti

Istraživači sa univerziteta u Minhenu su utvrdili kako količina unesenih kalorija tokom doručka ne utiče na količinu kalorija unesenih za ručak i večeru.

Naučnici su eksperimentima dokazali kako upravo kontrola unosa kalorija, za vrijeme doručka,  može  značajno poboljšati gubitak suvišnih kilograma.
Ovim istraživanjima su oprvgnute tvrdnje da se obilnim doručkom mogu smanjiti ukupni dnevni unosi kalorija.

Izvor: http://www.nutritionj.com/content/10/1/5

Foto priče

Podnevak na Visočici










Na žalost naših roditelja, uranak je odavno postao podnevak. Što zbog kapitalizma koji nam je život sveo na šest dana pidžame i odijela i jedva jednog dana trenerke, pa uvijek ostanemo željni onih '15 minuta duže', što zbog nešto slobodnijeg odnosa prema praznicima i okupljanjima.

Opširnije... Link  

Prijava/registracija